Frulle!

Sitter och "smuttar" upp kvargen. Vart sugen på en macka, nä nu är det fan skärpning, Jäkla fasoner :)

I vilket fall hatar jag att lägga mig med fuktigt hår, vilket jag gjorde igår. Det blir.. okontrollerbart kan man säga.
Igår var ingen bra dag, Åkte till stallet i spöregn, blev dyngsur. hämtade hästen, uppehåll. Red på banan, uppehåll. Gick o lämna hästen i hällregn. Åkte hem i hällregn. Alltså det fanns fan inte en torr fläck på mig.

Sen med en moppe som krångla! Kom 10 meter sen dog den, o så höll den på tills den fick för sig att fungera, ungefär halva vägen dit och knappt halva hem, åh va arg jag var.
Den va väldigt nära att bli lämnad i ett dike.

Nått är det med den, så den måste ses över, fan tar ju längre tid att åka moppe till stallet än att cykla annars, känns ju sådär. Haha.

Här är sattyget iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0