Sista dagen.

Japp idag är sista dagen på denna Lia period, skönt men mycket tråkigt också. Har trivts sååå himla bra.
Rolig körning och en jättebra handledare! Precis vad jag behövde denna period för att få ljuset att tändas igen.

"Jobbar" mellan 14 och 19.30 Precis lagom pass! Har ju kört mellan 14-00 i 2 dagar nu.

Igår bjöd jag på tårta, för idag har vi bara en kortisrast.

Annars har det inte hunnits så mycket, letar Moppe som en tok. Himla smidigt att ta den till stallet om sambon är iväg.
Nu väntar 5 veckors semester som säkert kommer gå i ett nafs men Oj va jag ska njuta!

Kommer nog bli massa mobiluppdateringar hädanefter, men vad gör väl det? jag kommer iaf inte sitta inne om solen är framme :)

Hoppas allt är bra med er ! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0