Hej!

Hallå!

Har tänkt i flera dagar att lägga upp våran London budget, men tiden har inte räckt till, till att sitta vid datorn med sånt, tyvärr.
Men kanske har ja tid imorgon :)
Annars så blir det en snabb mobiluppdstering just nu..
Har varit i Habo utanför Jönköping hela Helgen. Nu är set söndag och kl e halv 7 och vi är i Norsholm o ska grilla :) eller ja, håller på.

Sambon hjälpte sin far med poolen och jag och svärmor tog en promenad!

Annars har vi besök ett naturreservat, en hel skog full av Bok, Så himla fint!

Kortveckor i 3 veckor nu innan praktiken, har dock inte fått praktikplats än så ja vi får väl se :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0