New Nails.

Jag fick lite egentid på fm. Dock ska man beskriva den som lite tråkig. Eller alltså missförstå inte nu, tiden där är skitkul, resultatet grymt, men att sitta på en stol i nästan 2 timmar, benen blir rastlösa :)
 
Idag hade jag med eget glitter, det vart jättefint!! Marie är så duktig!
Planerar redan för nästa naglar då dom ska bli så fina så :)
 
 
Fick även höra att Marie tyckte jag hade himla fin form på mina naglar, dom ser ganska långa ut fast dom inte är det, kul att höra! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0