Äntligen!!

Idag var jag hos Johanna o fixa mina naglar!
Såå himla skönt! Det var välbehövligt då alla på ena handen hade gått av så jag tog bort alla på andra, vilket resultera i sjukt tunna naglar :/, så nästa tid får inte skjutas upp pga sjukdom!
Nästa gång ska ja dit innan dom går av :)

Men nu är jag fin till resan iaf och sambos födelsedags firande som komma skall!

Efter Johanna gick jag till Gymmet en repa! Sen fick jag äntligen hem Gossebarnet!
Vi lagade mat ihop och myste för både Tis och Ons ska jag till stallet, plus att sambon lämnar han på dagis på morgnarna så jag kommer knappt sen Milo :/ Men han är ledig med mig både fredag och måndag så det är kompenserat :)

Guuuud va jag längtar till nästa vecka!

Imorgon är det Äntligen skola igen! Har verkligen saknat den!
Nu vill inte jag missa mer, man väljer ju inte precis att vara hemma och ha svintråkigt precis.

Kolla va fina naglarna blev :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0