Aprilväder!!

Oh va surt, skrev nyss ett inlägg, sen tröck jag bort hela sidan!
Jaja..

I vilket fall är vädret riktigt tråkigt idag!, Snöblandat regn. Är det bara jag eller är dessa dagar så resframkallande att det inte är klokt?
MÅSTE SE SOLEN NU! lite halvt hysteriskt sådär.

Det är så många ställen man vill till ex, Thailands alla små öar (har Fortfarande inte varit i Thailand, är jag den enda kvar?) Kina, Australien, Dominikanska, Usa... ja det tar ju aldrig slut!

I vilket fall suger det mest åt det här hållet idag..


 

Man blir ju galen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0