Jag lever, men det är knappt!

Ja jäklar, fredagspasset sitter i, jag kan knappt gå kan man säga. Det är bra!

Idag har jag varit på Auktion, men kunde inte vara kvar så länge , så jag la endel Anbud.
Jag la på ett bord som dom ropa upp när jag var kvar, men tror ni jag kom ihåg vad mitt tak var? NÄ!
Så antingen "vann" jag eller inte, haha bra koll!
Men dom ringer väl imorrn, hade ett par till saker ju, nästa gång ska jag vara kvar hela tiden!

Sen har jag vart och firat min lillebror som blev 2 år! Det var trevligt.
Nu ligger jag helt utslagen i soffan, ska bara slappa! Gu va skönt!

Trevlig söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0