Oj va sämst!

Ibland bara springer dagarna iväg. Minst sagt!

Har en riktig glidarvecka iskolan, slutar straxt efter lunch varje dag! :) Och im är det bara förmiddag ! Najs!
Fredag ska jag till stallet sen blir det nog myskväll,
Lördag blir det stallet o sen myskväll med bror,svägerska,brorsbarn,mamma o hennes sambo, vi ska spela spel :)

Söndag får vi grynet på orgonen så då blir det frulle hos mamma, lun ch hos mormor och middag hos Stoffes föräldrar, så sover vi där till måndag o sen åker vi till min pappa.
planering eller vadå, haha.

Just nu pluggas det broms för fulla muggar, jäkla mycket man ska kunna. Det är skönt o ventilera med folk somm inte kan nått, då ser man hur obildade dom är och att jag faktiskt lärt mej ett o annat, och det är ju meningen, eller hur!

Vet även vad Pontiac ska få när han fyller, lilla gubben :)

Igår vart de gymmet n repa, sen möblerades det om i kiddos rum, och vid 21 tog jag en ca 7 kilometers promme.

Idag ska jag plugga och sen blir det milen senare. Ska försöka kolla efter nått vettigt bord till köket med, eller ja returstation aka kök. Måste fixa det nu.

V-rum, matrum och sovrum målade vi ju innan vi flytta in, milos rum vart klart igår(typ) där gör vi inget åt tapeten, Hallen är omtapetserad, barummet är jusom det är, nu är det bara köket kvar! :)



Kommentarer
Elisa

Kul med inredningsbilder!

2012-04-04 @ 17:35:30
URL: http://petitgateau.blogg.se/
Cajsa

Ni har så fint så! :)

Ponta fyller 15 år den 9 maj :D

2012-04-05 @ 19:50:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0