Godmorgon.. Igen!

Ah nu har jag kommit upp, o fått på mej träningskläder. Ätit frukost med, men längre än så är det inte.
Ska gå o hämta min skatt om en 40 min, så dom har ätit upp maten först, dom äter ju typ nu.

Sen ska vi bege oss till gymmet för ett konditionspass.
Gymmet blir lidande denna vecka, men praktiserar så sjuka tider o sen går Mannen + barnet först när man bara har kiddo varannan vecka.
Dock ska ja försöka lösa barnvakt imorrn ett par-tre timmar så ja kan få egentid i stallet. Milo får följa med i vår/sommar ist, det uppskattar han mer.

Idag är det Semlans dag!Men frågan är om det blir nån semla. Vi får se :) Christoffer äter nog, men Milo gillart inte. Jag älskar det och min Moster skulle nog kunna gifta sej med en :)

Åhh höll på o glömma, har lite returer ja måste lämna in med ja... bäst att packa ihop sånt så ja får med mej det sen påväg till gymmet... eller nä fan. Det tar ja ikväll, orkar aldrig bära allt det där, Haha!

Men det har blivit 2 nya sommarskor, 2 tröjor, en träningstopp, ett träningslinne och 2 nya kavajer!, nu behövs bara ett par tre byxor och ett par tröjor till så klarar jag mej till sommaren :)

Dags o börja fundera över midsommar med, vi är sent ute om vi ska boka något. Älsklingen hade ett förslag på en stuga i skärgården typ.. men ja vet inte, vi får se. Vi ska börja kolla upp det iaf!

Sen är det inte många veckor kvar tills vi ska på bröllop i fjällen, det blir nice! Göra brudbukett, gå på bröllop o åka skidor! Fan va härligt, längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0