Idag är det lördag..

Och jag är ledig. Skönt o konstigt.

I vilket fall tänkte jag vara på gymmet när dom öppnar, det är nästan i vanlig ordning då. Skönt o köra gym 2-3 timmar en lördag morgon för då är hela dagen kvar sen :)

Idag har jag planerat kondition och ben plus mage. Konditionen är grundpelaren i min träning då ja ska ner i vikt, Ner!

Det blir 2 timmar kondis uppdelat i 2 eller tre set, inte bestämt mig, sen blir det ben o mage med fria vikter och kroppen som verktyg.
Man behöver inte sita i maskiner och trycka på vikter o nöta för o kunna träna, dock kommer jag ta en maskin till in- och utsida lår.

Det blir nog 60 min uppvärmning på Crosstrainern





sen styrketräningen o så avslutar vi med 60 min Treadclimbern som jag älskar!



På båda kör jag 30 min "uppvärmning" sen 30 min intervallträning. Funderar på om jag ska springa lite på bandet efter för o se om jag fixar 2 km på 10 min, inga problem för många, men att springa på band, fort... är inte min grej. Måste man så måste man!


Hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0