Mammas lilla plutt

Gahhhh!!! Fan va tråkigt det är med sjukdomar!! Blir galen!
Lillaplutt är helt igensvullen i halsen, massa prickar o hög feber sen flera dagar.
Pratat med 1177 ett par gånger. Avvakta avvakta avvakta, fan! Imorrn hoppas vi det finns tid på VC, ungen kan ju inte äta eller sova och låter som han har en halv grötrulle i halsen när han pratar!
Har han halsfluss nu ska jag personligen åka och ta jourvc tanten i örat!!! 1177 skicka oss dit, men man va tvungen o boka tiden själv på just det VC. O sen får vi inte komma dit.

Gamla tjuriga kärringer alltså! Hon behöver sig nog ett redigt ligg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0