Sådär...

Ja så kom suget igen, Trodde helt allvarligt att jag Aldrig mer skulle blogga, men vi får väl se, lusten kanske bara finns i en vecka, kanske flera år.
Den som lever får se :)

I vilket fall som helst! Hej o Välkommen! Kul o se dej, eller nått.

Jag pluggar till Lokförare ( av allt, herregud, Va tänkte hon på?.. tänkte du så nu)
Ja men så är det, och nu är jag ute på Lia period nr 3 av 5. Första perioden hade jag inom persontrafik, andra var på bangården och nu är jag på godstrafik, där jag även kommer söka lia 4 och 5.

Oerhört Roligt! men mer om det en annan dag, ska försöka hålla mej under rätt kategori så man lätt hittar tillbaka till inläggen! :)

Nåväl för o försöka samla Allt i första så ska jag väl nämna att det är dags att sova, imorgon ska gymmet intas tidig morgon och sedan ska jag bege mig till stallet.
Är både barn och Karl-lös så det är jag o råttan... förlåt. Hunden som ska umgås :)

På återseneende, får vi väl hoppas!

Just ja, ska försöka fixa designen på någe vis med, men om det blir i år.. vet i sjutton :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0