Typiskt.

Det var väl väntat iof, mycket sjukdomar här o var nu..
Så även hos oss, Milo fick feber igår, inatt var han som en kamin gubben, nu mår han väl lite okej efter alvedon, men han är helt matt och ligger i soffan. Lilla plutten.

Så synd om dom när dom blir så sjuka, helt orkeslösa.

Så här hemma blir det badda panna, dammsuga, diska o plocka iordning tvätt osv. Sånt där vuxet tråkgöra ( Ja jag menade tvätt disk o så, inte Milo)

Pga städ och sånt, Måste verkligen köpa mig en vettig skoförvaring... Jag vet inte vart eller hur bara.
Gjorde oss av med Milos klädbyrå i hans rum så han fick mer lekyta, det resulterade i att han har sina kläder i min klädkammare, jag har med lite kläder där, o lite i den andra som jag delar med Sambo, och sen har sambo en fristående också, Haha Rörigt!
I vilket fall behövs skoförvaring.

Något sådant här hade ju vart jättebra, Om man hade platsen...som nu inte finns :)



Men den mer realistiska i mig har väl kommit fram till nått sånt här...
Dock är klädkammardörrarna ganska Smala, så frågan är om den jag sett på stan, är i rätt bredd..



Ja , vad är det man säger?

Har man inte problem så skaffar man sig va? :) Får försöka klura ut något.

Fick ju till 2 sötnosar i samlingen för ett tag sedan. Den växer sakta men säkert.. fins en hel del jag saknar.
Framför allt ballerina till sommaren, men de får ja ta i vår. :)
Nästa på tur är ett par enkla svart high heels, kanske med öppen tå... får se :)



Kommentarer
Paulina

Snygga!

Kommentera gärna min blogg med! :)

2012-02-24 @ 17:29:29
URL: http://hannapaulina.se
Emelie- 23 år, modell och driver 3 egna företag

Härlig blogg! :) Lämnar ett litet avtryck, gör gärna detsamma i min. :)



2012-02-25 @ 06:15:14
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0