Hej hopp :)

Här har ja tid o sitta idag, kanske inte bara för jag vill.. Men ibland kan det vara så.

I vilket fall har nya löparskor nu inhandlas och ska användas såfort jag kan, dom kändes väldigt sköna i butiken.
Fick hjälp av en kille på stadium att mäta av mina fötter och sen vilka skor jag behövde!
Vart ett par Adidas som kostat 1100 men va nu nere i 700:- Super ju!

Kolla va fina!


Har även gått på nått gratiserbjudandeprovapå piller på nätet, ett riktigt Mirakelpiller, haha. Ja vi får väl se hur det är med det! :) Återkommer helt enkelt p den punkten..
Prova måste man ju annars kan man inte rynka på näsan, så vi får väl se om dom är bättre än Top Formulas fatburner, för dom Är bra, det vet jag ju :) Om man bara tar dom, o sköter sej ;)

Annars tituleras jag väl som typ världens bästa flickvänn just nu.
Min sambo fyller om en månad typ, inte ens jämnt Men här går jag o köper en resa till honom, ja till mig med såklart!
London blir det i 2 nätter :) Och vi har nog planerat in lagom mycket, plus att jag har en överraskning där nere som han inte får veta fören då :)


bild lånad här

Han skulle egentligen inte få veta något fören vi kom till skavsta, Meeeeen att hålla överraskningar var visst inte min starka sida... då ja boka igår. Haha!
Jaja nu kan man ju planera ihop :)

Vi hörs! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0