Hemma!!

Åh precis vaknat efter 2 Tim slösömn hemma!
Nu är man snart människa igen. Gick ju av passet i morse straxt efter 07, det som jag började igår straxt innan 10.
Körde Finspång igår, åt lunch där, sen hem till stan, sen vid 5 hann vi ta en kaffe för att sedan gå ut o göra klart för färd mot Hallsberg.
Det fick ju inte som vi trodde , så vart timmen sena.
Väl framme vid rummen vid 21.45 så hade nån jäkel läst fel på listan så mitt övernattningsrum var det nån som sov i!!
Tog ju en stund o få ett nytt så i säng vid 22,30 somna nångång runt 01,30 och sen ringde klockan 02:45 igen.
Upp o göra sej klar för hemfärd!

MEN idag är jag ledig!
Sen är det inte många pass kvar kan jag säga! 4 stycken!

Denna rd (bild) körde jag igår, samma lik dit som hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0