Men hej vår!

Håll med, när man går upp vid 07 och ser att det redan är 7 Grader ute, 7!! Hur underbart?
Så jävla skönt!!

Igår fick jag HM-katalogen , öppna barnsidorna och poff så försvann cirka 2500:-, jahapp det lär ju bli en billig vår det här, noot. Haha!

Grynet fick jag hem igår, och tycker varje gång att han växt otroligt mycket. Lilla plutten börjar bli stor, herregud i år blir han 5 år.
För 5 år sedan var jag garvid, och med min matematiska snillehjärna betyder det att jag var... 15? jisses ;)


Nä dags att ta tag i grejerna innan ja ska iväg...

Maybee later dudes.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0