Tiden springer iväg!

Så mycket sjukdomar det är nu då!
Nästan varenda unge ligger ju utslagen!

Uppdatering om kiddo då är att han SJÄLVKLART fått antibiotika pga Halsinfektion
(Halsfluss, är en halsinfektion) Så nu är han på bättringsvägen och utan feber, lilla skrutt.
Nu är han dock hos sin pappa.

Men hallå, ser ni solen eller, SÅ himla Underbart!! Man blir ju pigg o glad..
Gud va jag längtar til våren, Vårjackor o skor.

Just nu går tankarna i vad sjutton man ska ha på dej i mitten av Mars, ska på bröllop då..
Ska bli riktigt roligt, o jag är floristen på detta bröllop med, så kanske ni kan få se en liten bild av en bukett vartefter med.

Om inte annat kan ni gå in på Flora P på Facebook och kolla på bilderna där :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0