ojdå...

"Skriver imorgon" Imorgon vart visst över en vecka senare!
Men jag tog verkligen ledigt från skolan när vi väl vart lediga och det var SÅ skönt!!

Vi har iaf hunnit med 2 dagar i London.
Eftersom man är så rik när man går på csn så fick min Sambo en resa till London av mig, dvs flyget dit o hem och 2 nätter på hotell plus att gå på Musikalen We Will Rock You!

Det gäller att sätta ribban , så att säga ;)

I vilket fall hade vi det riktigt bra! Hotellet var helt ok, asskön säng och kuddarna var ja nära på att sno med mig!
Sen gjorde en sån liten sak som badkar mig väldigt glad!!
Iom att London... eller England överlag är väl inte riktigt kända för spec mycket solsken..
O de höll dom, ja inget solsken alltså, och det gjorde inte så mycket förutom den 3 timmar "typ" långa bussturen vi tåg på en dubbeldäckare utan tak :)
Är man där ska man väl se allt som är värt o se med. Fota  gjorde vi, frös gjorde vi, vart askalla. Kompenserade upp det med att sambon åkte till en golfaffär vid picadilly efteråt och jag körde repa nr 2 på primark!
Sen vart det ett hett bad med jordgubbar och rose.

Primark besökte vi typ 4 ggr och vi gick nästan hela oxfoordstreet upp och ner.
Fick med oss endel hem, men nu vet man till nästa gång hur mycket som går åt till flyg+hotell, tunnelbanan, shopping, mat osv.
Så funderar på att dra i Juli igen!

Annars har sambon firats här hemma av släktenpå dagen och sedan gick vi ut o käka på kvällen med goda vänner på durken, för att sedan ta ett glas vin på enoteket innan vi fortsatte till Hugo.
Halv tre knalla jag hem, suuuupertrött!

Har även hunnit med stallet, och nu är pottan bra i benet igen så imorgon blir det ett skapligt pass på banan. Han ska nämligen masseras på ons så fick instruktioner om en riktig genomkörare, så så får det bli :)

Orkar inte koppla in mob till datorn för o ladda upp bilder så det blir några mob inlägg med bilder och så, Himla smidigt att mobil blogga, så blir det inte en novell att läsa heller :)

Idag kom lillhjärtat hem <3 dock åker han till sin mormor im till ons, men det är ok för han är ledig med mig på fredag :) Sen har vi heela helgen med.

vi hörs, min trogna skara anhängare som kikar in varje dag, även om jag uppdaterar lika mycket som en stol.


Kommentarer
Elisa

Vad blev londonbudgeten? :) Jag är jättesugen jag med..

2012-05-08 @ 19:21:54
URL: http://petitgateau.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet

Hej Pernilla heter jag. 26 år gammal, och studerar en YH-utbildning till Lokförare. Har en son, Milo. En Hund Tiisha och en underbar Sambo! Är i stallet där jag sköter om en fin fin totto, och intar gymmet en hel del. Vid frågor, kommentera eller mejla mig på [email protected]

RSS 2.0